• 16-06-2018, 20:51:45
    #1
    Siz değerli forum üyeleriyle bir sorunumu paylaşacağım. Biz yaklaşık 6 ay önce yeni bir eve taşındık ancak bir türlü internet bağlanmadı. Eski evimizde Turkcell kullanıyorduk kaç kere taşınma talebi açtık ancak bize sadece işleminiz tamamlandı diye bir sms ulaştı. Eve daha ekip bile gelmeden bize böyle mesaj gönderdiler. Ardından 1 gün boyunca müşteri hizmetleriyle görüştüm şubeye gittim en sonunda 1 yıl daha tahattütümün bulunmasına rağmen iptal ederiz dediler ve bunun karşılığında herhangi bir ücret almadılar. Neyse şimdi Türk Telekom'a gidiyoruz adamlar mahallenizden biri taşınırsa size internet bağlatabiliriz diyorlar. Evler müstakil olduğunda komşunun internetinden de yararlanamıyoruz. Port açılması için ne yapmalıyız ? Nasıl bir yol izlemeliyiz lütfen bir yol yöntem gösterin dostlar.
  • 16-06-2018, 20:55:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bunun için yapabileceğiniz tek şey Türk Telekom müdürlüğüne dilekçe vermek fakat yalnızca siz verirseniz muhtemelen o portun açılması aylar, yıllar alacaktır. Mahallede bir imza toplayarak talebi arttırmayı başarırsanız işlemler hızlanacaktır, yapacakları iş basit ama işte 1 müşteri için afedersiniz çanağın rahatını bozup yayıldığı ayı ininden kalkmak istemiyorlar. Arayacaksınız sürekli, her geçişte uğrayacaksınız müdürlüğe mümkünse direkt müdüre, sık sık kafasını şişireceksiniz. Misal bizim yazlıkta da aynı durum var sistemde 16 veriyoruz görünüyor evlere 1 Mbps geliyor, 1 hafta oldu bağlatalı adamların aklını aldım hergün bugün dahil bayram falan dinlemiyorum bayramları zehir oldu adamlara geldiler buraya mecbur. En son bugün söz verdi adam pazartesi geleceğiz çözeceğiz diye yarın bayram tatili yapalım dedi.
  • 17-06-2018, 20:00:53
    #3
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için yapabileceğiniz tek şey Türk Telekom müdürlüğüne dilekçe vermek fakat yalnızca siz verirseniz muhtemelen o portun açılması aylar, yıllar alacaktır. Mahallede bir imza toplayarak talebi arttırmayı başarırsanız işlemler hızlanacaktır, yapacakları iş basit ama işte 1 müşteri için afedersiniz çanağın rahatını bozup yayıldığı ayı ininden kalkmak istemiyorlar. Arayacaksınız sürekli, her geçişte uğrayacaksınız müdürlüğe mümkünse direkt müdüre, sık sık kafasını şişireceksiniz. Misal bizim yazlıkta da aynı durum var sistemde 16 veriyoruz görünüyor evlere 1 Mbps geliyor, 1 hafta oldu bağlatalı adamların aklını aldım hergün bugün dahil bayram falan dinlemiyorum bayramları zehir oldu adamlara geldiler buraya mecbur. En son bugün söz verdi adam pazartesi geleceğiz çözeceğiz diye yarın bayram tatili yapalım dedi.
    Sormayın sitede hangi evin önünden geçsem internet var. Herkesin altı kuru keyfi yerinde. Tüm sitenin de 1 tane için imza bile vereceğini sanmıyorum ama dilekçe yoluna başvurmamıştım. Dediğinizi yapıcağım bol bol da rahatsız edeceğim arkadaşları. Ne zamandır insan gibi soruyoruz anlamıyorlar maalesef biraz da bu yolu deneyelim bakalım. Teşekkürler öneri için
  • 19-06-2018, 17:56:43
    #4
    Bence anlaşmalı olarak mı ne yapıyorlar. Bizim taşındığımız bina yeni yapıldı, PORT yokmuş aynı sorun..
  • 23-06-2018, 01:21:19
    #5
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence anlaşmalı olarak mı ne yapıyorlar. Bizim taşındığımız bina yeni yapıldı, PORT yokmuş aynı sorun..
    Hayır adamların port açmak gibi bir niyeti de yok maalesef. Yakınımıza bir AVM açılsa anında çekerler hattı. Ama bir grup insan için rahatlarını bozmuyor beyefendiler
  • 23-06-2018, 01:24:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Port konusu sıkıntılı ve uzun bi konu maalesef. Twitter üzerinden Türk Telekom Ceo'suna dm atın. Dmleri inceleyen ekibin sözü fazla geçiyor gibi. Şansınızı böyle deneyin.
  • 24-06-2018, 17:04:25
    #7
    Ichyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Port konusu sıkıntılı ve uzun bi konu maalesef. Twitter üzerinden Türk Telekom Ceo'suna dm atın. Dmleri inceleyen ekibin sözü fazla geçiyor gibi. Şansınızı böyle deneyin.
    Deneyeceğim teşekkürler.