Bunun için yapabileceğiniz tek şey Türk Telekom müdürlüğüne dilekçe vermek fakat yalnızca siz verirseniz muhtemelen o portun açılması aylar, yıllar alacaktır. Mahallede bir imza toplayarak talebi arttırmayı başarırsanız işlemler hızlanacaktır, yapacakları iş basit ama işte 1 müşteri için afedersiniz çanağın rahatını bozup yayıldığı ayı ininden kalkmak istemiyorlar. Arayacaksınız sürekli, her geçişte uğrayacaksınız müdürlüğe mümkünse direkt müdüre, sık sık kafasını şişireceksiniz. Misal bizim yazlıkta da aynı durum var sistemde 16 veriyoruz görünüyor evlere 1 Mbps geliyor, 1 hafta oldu bağlatalı adamların aklını aldım hergün bugün dahil bayram falan dinlemiyorum bayramları zehir oldu adamlara geldiler buraya mecbur. En son bugün söz verdi adam pazartesi geleceğiz çözeceğiz diye yarın bayram tatili yapalım dedi.
Sormayın sitede hangi evin önünden geçsem internet var. Herkesin altı kuru keyfi yerinde. Tüm sitenin de 1 tane için imza bile vereceğini sanmıyorum

ama dilekçe yoluna başvurmamıştım. Dediğinizi yapıcağım bol bol da rahatsız edeceğim arkadaşları. Ne zamandır insan gibi soruyoruz anlamıyorlar maalesef biraz da bu yolu deneyelim bakalım. Teşekkürler öneri için