Siz değerli forum üyeleriyle bir sorunumu paylaşacağım. Biz yaklaşık 6 ay önce yeni bir eve taşındık ancak bir türlü internet bağlanmadı. Eski evimizde Turkcell kullanıyorduk kaç kere taşınma talebi açtık ancak bize sadece işleminiz tamamlandı diye bir sms ulaştı. Eve daha ekip bile gelmeden bize böyle mesaj gönderdiler. Ardından 1 gün boyunca müşteri hizmetleriyle görüştüm şubeye gittim en sonunda 1 yıl daha tahattütümün bulunmasına rağmen iptal ederiz dediler ve bunun karşılığında herhangi bir ücret almadılar. Neyse şimdi Türk Telekom'a gidiyoruz adamlar mahallenizden biri taşınırsa size internet bağlatabiliriz diyorlar. Evler müstakil olduğunda komşunun internetinden de yararlanamıyoruz. Port açılması için ne yapmalıyız ? Nasıl bir yol izlemeliyiz lütfen bir yol yöntem gösterin dostlar.