Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence anlaşmalı olarak mı ne yapıyorlar. Bizim taşındığımız bina yeni yapıldı, PORT yokmuş aynı sorun..
Hayır adamların port açmak gibi bir niyeti de yok maalesef. Yakınımıza bir AVM açılsa anında çekerler hattı. Ama bir grup insan için rahatlarını bozmuyor beyefendiler