arkadaşlar note 5 telefonum kırıldı yenisi alacağım sizce bu nasıl 6inç istiyorum boyut olarak
http://www.hepsiburada.com/sony-xper...xoCVSkQAvD_BwE
bu telefon nasıl sizce ?
12
●594
- 13-10-2017, 13:09:54Üyeliği durduruldu
- 13-10-2017, 13:26:13Üyeliği durdurulduverdiğin paraya değmez. Lenovo A7000 al ikinci eli 500-600 4 Çekirdek bundan daha iyi. Bende Z3 var tek 8 çekirdekli seriden. bu cihaz özelliklerine çok pahalıJavadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2017, 13:27:18Üyeliği durduruldugörseli güzelde hocam çok şikayet duydum işlemci ile ilgiliMuharip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2017, 13:29:13Üyeliği durdurulduo şikayet edenler acemisi. Ben şu anda elimdekini satıp tekrar lenovaya dönmek düşüncesindeyimJavadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2017, 13:30:05Üyeliği durduruldudostum zorlasam 2000 tl limit varCandede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 inç en az ekran istiyorum
- 13-10-2017, 13:34:55Üyeliği durdurulduhocam tüm telefonlar öyle note 5 3000 TLye aldım suan 900 TL alıyorlar düşün yaniPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 inç en az ekran istiyorum