• 13-10-2017, 13:09:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar note 5 telefonum kırıldı yenisi alacağım sizce bu nasıl 6inç istiyorum boyut olarak

    http://www.hepsiburada.com/sony-xper...xoCVSkQAvD_BwE
  • 13-10-2017, 13:24:43
    #2
    OnePlus 5
    Xiaomi Mi 6
    Samsung Galaxy S8/S8+
    Samsung Note 8
    iPhone 6S/6S Plus
    iPhone 7/7Plus
  • 13-10-2017, 13:26:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Javadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar note 5 telefonum kırıldı yenisi alacağım sizce bu nasıl 6inç istiyorum boyut olarak

    http://www.hepsiburada.com/sony-xper...xoCVSkQAvD_BwE
    verdiğin paraya değmez. Lenovo A7000 al ikinci eli 500-600 4 Çekirdek bundan daha iyi. Bende Z3 var tek 8 çekirdekli seriden. bu cihaz özelliklerine çok pahalı
  • 13-10-2017, 13:27:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Muharip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğin paraya değmez. Lenovo A7000 al ikinci eli 500-600 4 Çekirdek bundan daha iyi. Bende Z3 var tek 8 çekirdekli seriden. bu cihaz özelliklerine çok pahalı
    görseli güzelde hocam çok şikayet duydum işlemci ile ilgili
  • 13-10-2017, 13:29:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Javadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görseli güzelde hocam çok şikayet duydum işlemci ile ilgili
    o şikayet edenler acemisi. Ben şu anda elimdekini satıp tekrar lenovaya dönmek düşüncesindeyim
  • 13-10-2017, 13:29:25
    #6
    S8 olsu o halde canavar
  • 13-10-2017, 13:30:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S8 olsu o halde canavar
    dostum zorlasam 2000 tl limit var 6 inç en az ekran istiyorum
  • 13-10-2017, 13:33:51
    #8
    alırken güzel geliyorda maddi olarak sıkışıyorsun satmak zorunda kalıyorsun çok zarar ederek satıyorsun, satmam kullanırım diyorsan bence iyi telefon
  • 13-10-2017, 13:34:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alırken güzel geliyorda maddi olarak sıkışıyorsun satmak zorunda kalıyorsun çok zarar ederek satıyorsun, satmam kullanırım diyorsan bence iyi telefon
    hocam tüm telefonlar öyle note 5 3000 TLye aldım suan 900 TL alıyorlar düşün yani