Hocam takoz , tuğla gibi telefon hiç kibar değil.Ayrıca kasa ekran oranı çok kötü. Bence buna bu kadar para vereceğinize iphone 6 alın. İkinci el iphone 6s 16 gb swap(sıfır) 1750 ye aldım çok memnnum. Sakın buna para vermeyin. Satarkende çok zarar edersiniz. Ben aldığım iphonu 1 sene kullansam satacağım fiyat en kötü 1500-1600. Birde sony telefon çıkarmasın abi bune böyle ya bildiğin tuğla gibi telefon.