• 13-10-2017, 13:38:51
    #10
    Javadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tüm telefonlar öyle note 5 3000 TLye aldım suan 900 TL alıyorlar düşün yani
    Evet bir iphone da biraz daha avantajli fiyata satabiliyorsun.

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-10-2017, 13:45:07
    #11
    Hocam takoz , tuğla gibi telefon hiç kibar değil.Ayrıca kasa ekran oranı çok kötü. Bence buna bu kadar para vereceğinize iphone 6 alın. İkinci el iphone 6s 16 gb swap(sıfır) 1750 ye aldım çok memnnum. Sakın buna para vermeyin. Satarkende çok zarar edersiniz. Ben aldığım iphonu 1 sene kullansam satacağım fiyat en kötü 1500-1600. Birde sony telefon çıkarmasın abi bune böyle ya bildiğin tuğla gibi telefon.
  • 13-10-2017, 13:54:56
    #12
    Eğer garanti sorun değilse sizin için Lenovo Zuk Edge'i öneririm. Türkiye'den gönderim yapıyor bu satıcı, IMEI veriyorsunuz onu da atıyor.
    https://tr.aliexpress.com/store/prod...800579419.html
    4GB Ram 64GB Rom, Adreno 530 grafik işlemcisi mevcut ki sony'e göre çok iyi bir telefondur. 3100 mAh bataryası mevcut yine Sony'e göre iyidir.

    https://www.youtube.com/watch?v=vdEp6EQYwqw
  • 16-10-2017, 09:12:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    uzun araştırma sonucu note 8 aldım