PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alırken güzel geliyorda maddi olarak sıkışıyorsun satmak zorunda kalıyorsun çok zarar ederek satıyorsun, satmam kullanırım diyorsan bence iyi telefon
hocam tüm telefonlar öyle note 5 3000 TLye aldım suan 900 TL alıyorlar düşün yani