Javadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görseli güzelde hocam çok şikayet duydum işlemci ile ilgili
o şikayet edenler acemisi. Ben şu anda elimdekini satıp tekrar lenovaya dönmek düşüncesindeyim