• 29-09-2014, 00:03:24
    #10
    bu adamı sevmiyorum ben hemde para tuzagı böyle seyler. hemde ek olarak fiyat pahalı r10da uygun fiyata yapan var
  • 29-09-2014, 00:07:12
    #11
    seohocasından 4 aylık paket alıp çalışma sonucunda sitesi gerileyen arkadaş vardı forumda. konusunu okumuştum. bilginize.
  • 29-09-2014, 00:08:25
    #12
    arkadaşlar konu çok eskiden açmıştım şimdi gördüm konunu upladığını fakat ben paket almadım.Almayıda düşünmüyorum.
    Fakat geçenlerde bi konu vardı gördüm alan kişi memnuniyetsizliğini belirtmişti.Artık seo adına çalışmalarda kendim gayret ediyorum.
  • 29-09-2014, 00:20:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bi ara 500 paket aldık bir işe yaramadı açıkca nakliyat sektöründe ne olurki başka
  • 29-09-2014, 00:31:21
    #14
    gcancilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Tamamen yapay yollardan çalışıyorlar. Bir algoritma değişikliği süpürür atar siteleri.

    Hocam linki paylaşacam diye 1 yıl önceki konuyu hortlatmışsın
  • 29-09-2014, 01:22:30
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam linki paylaşacam diye 1 yıl önceki konuyu hortlatmışsın
    Hocam link paylaşmak kötü bir şey değildir. Ama şuan blogumda bu konulara değiniyorum. O yüzden arama yaptım, bu konu çıktı. Ben de paylaştım. Her tarafımız SEO olmuş, link de paylaşamayacak mıyız? nofollow olmuyor mu linkler?
  • 29-09-2014, 01:39:30
    #16
    gcancilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam link paylaşmak kötü bir şey değildir. Ama şuan blogumda bu konulara değiniyorum. O yüzden arama yaptım, bu konu çıktı. Ben de paylaştım. Her tarafımız SEO olmuş, link de paylaşamayacak mıyız? nofollow olmuyor mu linkler?
    Link paylaşmak kötü değil tabi hocam, bende aksini yazmadım. Siz sadece yorumumdaki link kısmına dikkat etmişsiniz, algıda seçicilik oluyor bu. Ben konuyu uplamanıza takılmıştım sadece.

    Sorularınıza da yanıt vereyim.

    Link paylaşabilirsiniz tabi burası imleme sitesi zaten. içerik benzerliği olan yerlerden imleme yaptığınızda etkisi daha yüksek olmaktadır.

    Linkler nofollow oluyor, doğru. Dofollow ve nofollow orantısını tutturduğunuzda backlinklerinizden daha çok verim alırsınız.

    Keşke bu kadar irdelemeseydin yorumumu, ben link paylaşma kısmıyla ilgilenmemiştim bile
  • 29-09-2014, 01:43:10
    #17
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link paylaşmak kötü değil tabi hocam, bende aksini yazmadım. Siz sadece yorumumdaki link kısmına dikkat etmişsiniz, algıda seçicilik oluyor bu. Ben konuyu uplamanıza takılmıştım sadece.

    Sorularınıza da yanıt vereyim.

    Link paylaşabilirsiniz tabi burası imleme sitesi zaten. içerik benzerliği olan yerlerden imleme yaptığınızda etkisi daha yüksek olmaktadır.

    Linkler nofollow oluyor, doğru. Dofollow ve nofollow orantısını tutturduğunuzda backlinklerinizden daha çok verim alırsınız.

    Keşke bu kadar irdelemeseydin yorumumu, ben link paylaşma kısmıyla ilgilenmemiştim bile
    Ben de blog yazısında herşey yazdığı için bir şey eklemedim. Başka söyleyeceğim şeyler de blogda, bu sefer çok link vermem lazımdı
  • 29-09-2014, 02:00:18
    #18
    Seohocası seo kelimesinde 1. sayfada kendine güvenen kurumsal olarak departman şeklinde çalışan bir kurum. İyi mi kötü mü onu bilemem çünkü hiç çalışmadım. Fakat 4 aylık seo paketini bir inceleyin, eğer biraz bu konularla haşır neşirseniz şunu düşüneceksiniz buraya 400 tl vereceğime kendi altyapımı kurarım daha karlı ve uzun vadeli olur Eğer bunu yapacak vaktiniz yoksa tavsiyede bulunayım o 4 aylık çalışma geçici olmaz ama aman aman bir yararda sağlamaz. Daha sonra tekrar ödeme yaparsınız ve bunun sonu gelmez. Çünkü seo sürekli çalışılan kendini yenileyen sürekli arayış isteyen bir çalışma yapısına sahiptir. İyi çalışmalar.