gcancilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam link paylaşmak kötü bir şey değildir. Ama şuan blogumda bu konulara değiniyorum. O yüzden arama yaptım, bu konu çıktı. Ben de paylaştım. Her tarafımız SEO olmuş, link de paylaşamayacak mıyız? nofollow olmuyor mu linkler?
Link paylaşmak kötü değil tabi hocam, bende aksini yazmadım. Siz sadece yorumumdaki link kısmına dikkat etmişsiniz, algıda seçicilik oluyor bu. Ben konuyu uplamanıza takılmıştım sadece.

Sorularınıza da yanıt vereyim.

Link paylaşabilirsiniz tabi burası imleme sitesi zaten. içerik benzerliği olan yerlerden imleme yaptığınızda etkisi daha yüksek olmaktadır.

Linkler nofollow oluyor, doğru. Dofollow ve nofollow orantısını tutturduğunuzda backlinklerinizden daha çok verim alırsınız.

Keşke bu kadar irdelemeseydin yorumumu, ben link paylaşma kısmıyla ilgilenmemiştim bile