Link paylaşmak kötü değil tabi hocam, bende aksini yazmadım. Siz sadece yorumumdaki link kısmına dikkat etmişsiniz, algıda seçicilik oluyor bu. Ben konuyu uplamanıza takılmıştım sadece.
Sorularınıza da yanıt vereyim.
Link paylaşabilirsiniz tabi burası imleme sitesi zaten. içerik benzerliği olan yerlerden imleme yaptığınızda etkisi daha yüksek olmaktadır.
Linkler nofollow oluyor, doğru. Dofollow ve nofollow orantısını tutturduğunuzda backlinklerinizden daha çok verim alırsınız.
Keşke bu kadar irdelemeseydin yorumumu, ben link paylaşma kısmıyla ilgilenmemiştim bile
Ben de blog yazısında herşey yazdığı için bir şey eklemedim. Başka söyleyeceğim şeyler de blogda, bu sefer çok link vermem lazımdı