Seohocası seo kelimesinde 1. sayfada kendine güvenen kurumsal olarak departman şeklinde çalışan bir kurum. İyi mi kötü mü onu bilemem çünkü hiç çalışmadım. Fakat 4 aylık seo paketini bir inceleyin, eğer biraz bu konularla haşır neşirseniz şunu düşüneceksiniz buraya 400 tl vereceğime kendi altyapımı kurarım daha karlı ve uzun vadeli olur

Eğer bunu yapacak vaktiniz yoksa tavsiyede bulunayım o 4 aylık çalışma geçici olmaz ama aman aman bir yararda sağlamaz. Daha sonra tekrar ödeme yaparsınız ve bunun sonu gelmez. Çünkü seo sürekli çalışılan kendini yenileyen sürekli arayış isteyen bir çalışma yapısına sahiptir. İyi çalışmalar.