arkadaşlar konu çok eskiden açmıştım şimdi gördüm konunu upladığını fakat ben paket almadım.Almayıda düşünmüyorum.
Fakat geçenlerde bi konu vardı gördüm alan kişi memnuniyetsizliğini belirtmişti.Artık seo adına çalışmalarda kendim gayret ediyorum.