İpucu: Yorum Backlink Olayından Uzak Durmalısınız
28
●1.851
- 21-02-2013, 00:34:41O zaman gülmeye devam et. Çünkü sen gereksiz yere gülmekle vakit kaybederken ben çok yol alıyorumpan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bilmediğim konuda yorum yapmam. Herşeyi biliyorum havaları sana göre. Ben işime bakarım 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:33:14 --
sen webmasteryolcu diye msn kullanan değil miydin aylar önce seo için ekleyen beni.wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tessettür ile ilgili siten vardı sanırım.
- 21-02-2013, 08:18:22Bu zamanda öylesini bulmak zor ben bulabiliyorsam eminimki benden sonra başkalarıda o izi bulacaktır. O nedenle çekinirimMutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2013, 12:37:31bence bu sıtenın ıcerıgıyle kasılan baclınk arasında bı bag var zararlı degıl ama sıtenız cok ıyı turkıyed eıyı bı notu yoksa zararlı yanı kısaca 2 gunluk sıteye blog ksarsanız ucarsınız ılk bas cıkar sonra cakılırısnız bu benım gozlememım ama ben bastakı arkadasa katılıyorum artık blog yorum baclınkın eksısı kadar yararı yok zararı yararında daha fazla
- 21-02-2013, 12:54:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eksik olan yorumda geldiYigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam oldu konu

Siz sadece alışıla gelmiş şekilde kullanıyorsunuz çünkü araştırmıyorsunuz,
üstünde 1-2 gün araştırıp düşünseniz 3-5 dene yapsanız doğru kullanıldığında nasıl yararlı olduğunu görürsünüz.

Ben bilmediğim konuda yorum yapmam. Herşeyi biliyorum havaları sana göre. Ben işime bakarım 