• 20-02-2013, 18:41:55
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Her zaman ki gibi olsa kaliteli, içerikdaş sitelerden
  • 20-02-2013, 18:46:30
    #20
    KOZBA.NET
    Bu konuda ben yararı olur düşüncesindeyim.
    Ama şu şekilde yapılırsa;
    Siteler Türkçe olacak
    Siteler Spam'a dönmüş olmayacak.
    Her gün en fazla 5 bloga farklı farklı yorumlar bırakılacak.
    Bence bu şekilde yapılırsa ve aşırıya kaçılmassa yararlı.
  • 20-02-2013, 18:57:16
    #21
    ben genelde fazla yorum yapılmamış kaliteli yerlere yapıyorum.
  • 21-02-2013, 00:34:41
    #22
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sendeki bu herşeyi biliyorum havalar ne ya çok gülüyorum
    O zaman gülmeye devam et. Çünkü sen gereksiz yere gülmekle vakit kaybederken ben çok yol alıyorum Ben bilmediğim konuda yorum yapmam. Herşeyi biliyorum havaları sana göre. Ben işime bakarım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:33:14 --

    wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstersen notere tescil ettir bilgilerini kimse kullanamasın
    sen webmasteryolcu diye msn kullanan değil miydin aylar önce seo için ekleyen beni. Tessettür ile ilgili siten vardı sanırım.
    • kbasali
    kbasali bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-02-2013, 08:18:22
    #23
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben genelde fazla yorum yapılmamış kaliteli yerlere yapıyorum.
    Bu zamanda öylesini bulmak zor ben bulabiliyorsam eminimki benden sonra başkalarıda o izi bulacaktır. O nedenle çekinirim
  • 21-02-2013, 12:37:31
    #24
    bence bu sıtenın ıcerıgıyle kasılan baclınk arasında bı bag var zararlı degıl ama sıtenız cok ıyı turkıyed eıyı bı notu yoksa zararlı yanı kısaca 2 gunluk sıteye blog ksarsanız ucarsınız ılk bas cıkar sonra cakılırısnız bu benım gozlememım ama ben bastakı arkadasa katılıyorum artık blog yorum baclınkın eksısı kadar yararı yok zararı yararında daha fazla
  • 21-02-2013, 12:46:18
    #25
    Üyeliği durduruldu
    yine 15 sene sonrasından takip ediyoruz dünyayı he ? ooo avrupalı yürüdü gidiyor kendi backlinkini icad edecek nerede ise bizde hala blogbacklink olurmu olmazmı tartışması var....
  • 21-02-2013, 12:54:40
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine 15 sene sonrasından takip ediyoruz dünyayı he ? ooo avrupalı yürüdü gidiyor kendi backlinkini icad edecek nerede ise bizde hala blogbacklink olurmu olmazmı tartışması var....
    Eksik olan yorumda geldi tam oldu konu

    Siz sadece alışıla gelmiş şekilde kullanıyorsunuz çünkü araştırmıyorsunuz,

    üstünde 1-2 gün araştırıp düşünseniz 3-5 dene yapsanız doğru kullanıldığında nasıl yararlı olduğunu görürsünüz.
  • 21-02-2013, 15:32:29
    #27
    Elle yaptıktan sonra bir zararı olduğunu düşünmüyorum ...Çünkü günde en fazla 10-15 siteye ekleyebilirsiniz . Onunda onaylanıp onaylanmayacağı kesin değil zaten...