Sendeki bu herşeyi biliyorum havalar ne ya


çok gülüyorum
O zaman gülmeye devam et. Çünkü sen gereksiz yere gülmekle vakit kaybederken ben çok yol alıyorum

Ben bilmediğim konuda yorum yapmam. Herşeyi biliyorum havaları sana göre. Ben işime bakarım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:33:14 --
İstersen notere tescil ettir bilgilerini kimse kullanamasın
sen webmasteryolcu diye msn kullanan değil miydin aylar önce seo için ekleyen beni.

Tessettür ile ilgili siten vardı sanırım.