bence bu sıtenın ıcerıgıyle kasılan baclınk arasında bı bag var zararlı degıl ama sıtenız cok ıyı turkıyed eıyı bı notu yoksa zararlı yanı kısaca 2 gunluk sıteye blog ksarsanız ucarsınız ılk bas cıkar sonra cakılırısnız bu benım gozlememım ama ben bastakı arkadasa katılıyorum artık blog yorum baclınkın eksısı kadar yararı yok zararı yararında daha fazla