Bu konuda ben yararı olur düşüncesindeyim.
Ama şu şekilde yapılırsa;
Siteler Türkçe olacak
Siteler Spam'a dönmüş olmayacak.
Her gün en fazla 5 bloga farklı farklı yorumlar bırakılacak.
Bence bu şekilde yapılırsa ve aşırıya kaçılmassa yararlı.