Merhabalar,
Toplist dizin sitelerine sitelerimizi ekliyoruz ancak bunların yararı yada zararı var mı? varsa, yoksa neye dayanıyor?
toplistlere eklediğimizde google sıralamasında yükselme şansımız nedir, hit artışı yapar mı ne işe yarıyor?
bilgilendirebilirseniz sevinirim.
Toplist yararlı/zararlı mı ?
21
●4.000
- 02-12-2012, 04:21:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sorunuzun cevabı; Evet... katkısı var... PR anlamında çoğu toplist sitenizi 0,00 ile 0,02 puan arasında tetikler... Bu değer kabaca toplist'deki toplam linkin, çıkış yapılan linke bölünmesi ve takip eden bir dizi formülün sonucunda oluşuyor... Yani kabaca şöyle diyebiliriz. 100 tane toplist'de ilgili kategoride yer alacak olursanız ve her birisi için 0,02 puan alacak olsanız, bunun size PR2 olarak yansıma ihtimali yüksek. Tabi bu toplistlere sitenizin kayıt tarihlerinin aynı gecede olması hiç bir halta yaramıyorum... şahsen testlerini yapmış biri olarak yazıyorum... Tabi başka nofollow - dofollow durumlarıda birinci dereceden önemli... eğer nofollow olarak vermişse sizin linki hiç bir halta yaramadığı kesin (puan anlamında)... ama kayıt olduğunuz toplistten sitenize doğal ziyaret akışı varsa ve sitenize girip 1 saniye sonra çıkmıyorsa, ciddi anlamda katkısı var... yoksa hiiiiçmi hiç bi halta yaramıyor.raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama LÜTFEN, şimdi biri çıkıpta, "Eğer dediğiniz gibi olsaydı, 10.000 tane toplist'e sitemi kayıt edince hemen PR10 olurduk" filan demesin... dediğim gibi, varolma tarihleri, ilgili kategori, dofollow, sitenize ilgili toplist ten ziyaretçi akışı, ilgili toplist in popülaritesi vs.vs.vs. bir çok etkende var.
. - 02-12-2012, 04:26:44toplistlerden ziyaretci geliyor mu, sanmıyorum. toplistler sandbox a sokuyor gibi geldi bana. 5 yaşındaki sitemi toplistlere eklemiştim 3. sıradan bir anda yoktu ve aradan 4 ay sonra 2. sayfaya geldi orada takıldı. acaba toplist mi yaptı onu tam olarak bilemiyorum ama sitede spam olmadığı kesin.
- 02-12-2012, 04:31:29Aslında en doğrusu, "şehir efsaneleri" ile hareket etmek yerine, yaptığımız işlemleri teker teker yapıp, sonuçlarını görüp analiz ederek hareket etmek en doğrusu... Ama millet olarak biraz tez canlı olmamızdan dolayı... hurraaaa diyor ve bir çuval inciri rezil edebiliyoruz.... sonuçta herkesin tavuğu kendine horoz görünüyor... az biraz bekleyip gözlemleyerek hareket etsek, inanın hiç bir şey ne banlanır, ne geri gider.
Yani hepimiz; "önce yap, sonra araştır" yerine, "önce araştır, sonra yap" olsa, mükemmel olacak
. - 02-12-2012, 04:45:02şu anda internette korkunç bir bilgi kirliliği var. özellikle türk blogçuların yüzünden türkçe içerikte.raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2012, 14:33:26raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşılan bilginin "doğru" olduğunu bilmiyorsanız, "doğru bilgiyi paylaşanı görmediğiniz" nasıl söylenebilir ki?
"araştırmakla olmuyor" değil... harmanlamak işimize gelmiyor... uzun ve meşakkatli bir olay çünkü... biri bir şey yazacak, onun doğru olup olmadığını test edene kadar, bir yakınımız "doğrudur" yada "değildir" diyecekki, bizde mutlu olacağız...
hoş görün beni... doğru yada yanlış, iki kelime öğrenmişsem, gerdeğe hep kendim girdiğimdendir.... başkalarını sokupta, "nasıldı" demek bana pek uymuyor
bazı bilgiler tecrübe ve deneme yamulma ile öğrenilir. bunları ASLA HİÇ KİMSE yazmaz... yazamaz çünkü aç kalır...
örneğin;
Ben tamamen bedava, özgün ve hiç bir yerde olmayan makale yazdırabiliyorum. Bu öyle spin mipin filanda değil... onu sağır sultan bile biliyor... Tamamen teknik bir konu... değil burada, dünya üzerinde hiç bir yerde bunun nasıl yapıldığına dair tek bir satır bile bulamazsınız. Niye? Çünkü kendi kendime oluşturduğum bir tekniktir. Neden paylaşıpta başkalarını ortak edeyimki
. - 02-12-2012, 14:34:41Ben yararlıdır,tabi her topliste eklemediğiniz sürece seçkin toplistelere ekleyiniz..
Nereden vardım bu kanıya Google toplistin birisinden backlink vermiş bana
..
- 02-12-2012, 14:54:41Uzun vadede firma list, toplist, ve hit listelerin kesinlikle katkısı var. PAT diye etkisini göstermesede kesinlikle var bilginiz olsun.


..