Aslında en doğrusu, "şehir efsaneleri" ile hareket etmek yerine, yaptığımız işlemleri teker teker yapıp, sonuçlarını görüp analiz ederek hareket etmek en doğrusu... Ama millet olarak biraz tez canlı olmamızdan dolayı... hurraaaa diyor ve bir çuval inciri rezil edebiliyoruz.... sonuçta herkesin tavuğu kendine horoz görünüyor... az biraz bekleyip gözlemleyerek hareket etsek, inanın hiç bir şey ne banlanır, ne geri gider.
Yani hepimiz; "önce yap, sonra araştır" yerine, "önce araştır, sonra yap" olsa, mükemmel olacak

.