Toplistlerin elbette faydası var. Yukardaki yazan abilerimizin yorumlarını okudum. Zararı var diyen hemen hemen hiç olmamış. Toplistlere ekleme yaparken, öncelikle o toplistin PR si önemli, sonrasıda etkin olması önemli. En fazla toplist sitesi eklenirken, 3 yada 4 sitenin kodunu eklemek gerekir. Fazlasıda sanıyorum zarar getirebilir.
Çöp sitelere kesinlikle ekleme yapmayın. Etkin olan siteler zaten bir şekilde bellidir. Yeni siteleri sürekli onaylayan toplist siteleri bence etkindir. Öncelikle o kısma bakın.
Toplist yararlı/zararlı mı ?
21
●4.000
- 17-12-2012, 12:34:05Misafirtoplist ekleyebilmek ve sağlam çalışması, büyük başarılar yapabilir gözle görünür şekilde artar haliyle hitte artar.
Tabi eklemesini bilene.
Soyle.net canim.net gulum.net chatodalari.net siteler bu sekilde yapılmıştır.