raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel diyorsunuzda, araştırmakla olmuyor. Araştırırken yanlış bilgiler doğruymuş gibi yansıtılmış. Doğru bilgiyi paylaşan pek kişi göremedim.
Paylaşılan bilginin "doğru" olduğunu bilmiyorsanız, "doğru bilgiyi paylaşanı görmediğiniz" nasıl söylenebilir ki?

"araştırmakla olmuyor" değil... harmanlamak işimize gelmiyor... uzun ve meşakkatli bir olay çünkü... biri bir şey yazacak, onun doğru olup olmadığını test edene kadar, bir yakınımız "doğrudur" yada "değildir" diyecekki, bizde mutlu olacağız...

hoş görün beni... doğru yada yanlış, iki kelime öğrenmişsem, gerdeğe hep kendim girdiğimdendir.... başkalarını sokupta, "nasıldı" demek bana pek uymuyor

bazı bilgiler tecrübe ve deneme yamulma ile öğrenilir. bunları ASLA HİÇ KİMSE yazmaz... yazamaz çünkü aç kalır...

örneğin;
Ben tamamen bedava, özgün ve hiç bir yerde olmayan makale yazdırabiliyorum. Bu öyle spin mipin filanda değil... onu sağır sultan bile biliyor... Tamamen teknik bir konu... değil burada, dünya üzerinde hiç bir yerde bunun nasıl yapıldığına dair tek bir satır bile bulamazsınız. Niye? Çünkü kendi kendime oluşturduğum bir tekniktir. Neden paylaşıpta başkalarını ortak edeyimki
.