• 14-08-2012, 03:07:48
    #10
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beğendiği bir yazıyı pek tabi paylaşabilir o nedenle öyle bir şey söylemiştim.
    Hocam yanlış anlattım sanırım. Tam olarak sormak istediğim şu,
    Linklendirmeler birbirleri ile bağlanıp sonlanmayacak, sonsuz döngü devam edecek.
    Yani,
    Site 1 > Site 2 > Site 3 > ...
    Site 3'ten Site 1'e veya Site 2'ye bir link çıkışı yapılmayacak.
    Site 2, site 1'den beslenecek, Site 3 ise Site 2'den..
    Site 1'in kalitesi arttırılacak çeşitli yöntemlerle ve bu diğer sitelerin de işine yarayacak.
    Demek istediğim bu şekilde bir sistem.
    demek istediğini anladım. lakin o şekilde yapılan durum manipüle etme çalışmasıdır. kendi sitelerini yapmak yerine başkalarının sitelerini bağlamayı dene. en azından whois'de çıkma. el ile yapılan kontrole takılırsan durum kötü.
  • 14-08-2012, 03:10:47
    #11
    NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek istediğini anladım. lakin o şekilde yapılan durum manipüle etme çalışmasıdır. kendi sitelerini yapmak yerine başkalarının sitelerini bağlamayı dene. en azından whois'de çıkma. el ile yapılan kontrole takılırsan durum kötü.
    O halde bu da demek oluyor ki sarvon gibi şirketlerin anlık başarısına özenip bildiğimizden şaşmamalıyız
  • 14-08-2012, 03:12:25
    #12
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde bu da demek oluyor ki sarvon gibi şirketlerin anlık başarısına özenip bildiğimizden şaşmamalıyız
    Google'ın en sevdiğim yanıdır şikayet bölümü
  • 14-08-2012, 03:36:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Siteye erişemiyorum. Sıkıntı bende mi acaba?
  • 14-08-2012, 08:14:40
    #14
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde bu da demek oluyor ki sarvon gibi şirketlerin anlık başarısına özenip bildiğimizden şaşmamalıyız
    hocam yalnız sarvon daki siteler farklı c class ip te ( en azından benım baktıgım 8 site ) seo hosting kullanıyo olmalılar.
  • 14-08-2012, 14:00:53
    #15
    hakki_kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yalnız sarvon daki siteler farklı c class ip te ( en azından benım baktıgım 8 site ) seo hosting kullanıyo olmalılar.
    hocam seo hosting deme lütfen
  • 14-08-2012, 14:10:59
    #16
    Aynı IP üzerinde barınan sitelerimi birbirleri ile besliyorum açık ve net olarak vede bunu legal yapıyorum. Çok faydasını gördüm. Kesinlikle herhangi bir sıkıntı yaşamadım.

    C Class IP veya C Class olmayan IP adreslerinde test ettim sıkıntı yaşamadım hiç. Şuan Hepside tabii ki C Class IP üzerindeler.

    Hiçbir işin abartısına gitmeden doğal olarak gidilirse bence zararı olmayacaktır. Abartılan her şeyin illa ki bir zaman zararı oluyor malesef.

    Makale için çok teşekkür ederim gayet aydınlatıcı bir paylaşım olmuş.
  • 14-08-2012, 15:47:38
    #17
    paranoya değilde hurafe sözü daha doğru bir tanımlama olurdu aslında

    bir anlamda sanki r10 dbsinin kaybolması iyi oldu binlerce boş konu ile dolmuştu bu bölüm...
    • ant07
    ant07 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-08-2012, 17:52:26
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bir anlamda sanki r10 dbsinin kaybolması iyi oldu binlerce boş konu ile dolmuştu bu bölüm...
    kısa sürede bu boşluğu doldururlar merak etme