Hocam beğendiği bir yazıyı pek tabi paylaşabilir o nedenle öyle bir şey söylemiştim.
Hocam yanlış anlattım sanırım. Tam olarak sormak istediğim şu,
Linklendirmeler birbirleri ile bağlanıp sonlanmayacak, sonsuz döngü devam edecek.
Yani,
Site 1 > Site 2 > Site 3 > ...
Site 3'ten Site 1'e veya Site 2'ye bir link çıkışı yapılmayacak.
Site 2, site 1'den beslenecek, Site 3 ise Site 2'den..
Site 1'in kalitesi arttırılacak çeşitli yöntemlerle ve bu diğer sitelerin de işine yarayacak.
Demek istediğim bu şekilde bir sistem.
demek istediğini anladım. lakin o şekilde yapılan durum manipüle etme çalışmasıdır. kendi sitelerini yapmak yerine başkalarının sitelerini bağlamayı dene. en azından whois'de çıkma. el ile yapılan kontrole takılırsan durum kötü.