Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bir anlamda sanki r10 dbsinin kaybolması iyi oldu binlerce boş konu ile dolmuştu bu bölüm...
kısa sürede bu boşluğu doldururlar merak etme