Aynı IP üzerinde barınan sitelerimi birbirleri ile besliyorum açık ve net olarak vede bunu legal yapıyorum. Çok faydasını gördüm. Kesinlikle herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
C Class IP veya C Class olmayan IP adreslerinde test ettim sıkıntı yaşamadım hiç. Şuan Hepside tabii ki C Class IP üzerindeler.
Hiçbir işin abartısına gitmeden doğal olarak gidilirse bence zararı olmayacaktır. Abartılan her şeyin illa ki bir zaman zararı oluyor malesef.
Makale için çok teşekkür ederim gayet aydınlatıcı bir paylaşım olmuş.