Rss Monster 1.0 Geliyor
29
●1.805
- 07-01-2011, 17:55:15Daha çok yabancılara satmayı düşündüğüm için arayüzü Türkçe değil.Türkçe yazılar eklenicek program bitince.Amca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2011, 17:58:24pr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda 100 dolara kadar indik sadece R10 üyeleri yararlansın diye.Ama duruma göre bitince programın ne kadar iş gördüğünü video çekip gösterince baya bir artabilir. - 07-01-2011, 18:00:11Türkçe sitelerden yeterince gelir elde edilemediğini düşünüyorum.Programın ana amaçı zaten ingilizce site oluşturmak.Türk internetine zarar vericeğimi düşünmüyorum.Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı satışlar.