• 07-01-2011, 17:27:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bekliyoruz
  • 07-01-2011, 17:40:19
    #11
    Arayüz neden Türkçe değil?
  • 07-01-2011, 17:43:52
    #12
    Türk internetini düşürecek ve emekleri mahvedecek bir yazılım yapıyorsunuz demek. Sizi tebrik ederim!
  • 07-01-2011, 17:48:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    fiyat olarak ne düşünüyorsunuz acaba ?
  • 07-01-2011, 17:55:15
    #14
    Amca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayüz neden Türkçe değil?
    Daha çok yabancılara satmayı düşündüğüm için arayüzü Türkçe değil.Türkçe yazılar eklenicek program bitince.
  • 07-01-2011, 17:58:24
    #15
    pr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat olarak ne düşünüyorsunuz acaba ?

    Şu anda 100 dolara kadar indik sadece R10 üyeleri yararlansın diye.Ama duruma göre bitince programın ne kadar iş gördüğünü video çekip gösterince baya bir artabilir.
  • 07-01-2011, 18:00:11
    #16
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk internetini düşürecek ve emekleri mahvedecek bir yazılım yapıyorsunuz demek. Sizi tebrik ederim!
    Türkçe sitelerden yeterince gelir elde edilemediğini düşünüyorum.Programın ana amaçı zaten ingilizce site oluşturmak.Türk internetine zarar vericeğimi düşünmüyorum.
  • 07-01-2011, 18:25:38
    #17
    3 ayda 100$ ve artabilir diyorsuuz bitince karar vermedik oda iyi hayırlı satışlar.
  • 07-01-2011, 18:32:49
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 ayda 100 $ pek sanmıyorum.