Konu
Rss Monster 1.0 Geliyor
07-01-2011, 17:55:15
#14
Misafir
Amca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arayüz neden Türkçe değil?
Daha çok yabancılara satmayı düşündüğüm için arayüzü Türkçe değil.Türkçe yazılar eklenicek program bitince.