• 07-01-2011, 18:41:16
    #19
    Üyeliği durduruldu
    programınızı sabırsızlıkla bekliyorum
  • 07-01-2011, 20:33:45
    #20
    Bekliyoruz bakalım. Duruma göre belki bende alabilirim.

    <kd>Eskişehir'in neresindesiniz acaba hocam ?</kd>
  • 07-01-2011, 20:52:57
    #21
    /Eskisehir merkezdeyim/100$ pronun islevine gore cok ucuz bir rakam.yani en azindan adsenseden bu rakamlari cok rahat kazaniyor olmaniz lazim bence.Ben r10 uyeleri faydalansin diye fiyati ole dusunuyorum. yabancilara bu fiyatin 2-3 kati fiyatla saticaz.Video cekince daha net olur.Herkez alicak diye bir kaide yok o zaman bir anlami kalmaz zaten.Program icin baska onerileriniz varsa lutfen yazin.
  • 07-01-2011, 21:04:15
    #22
    eğer teoride yaptığını yapabilirsen olay olur. bende alırım. duygulanıyor insan. saygılarımı sunar. yayınlandığında pm atarsanız sevinirim. ama 1 demo görmek ve tanıtımta video isterim. saygılarımı sunar iyi çalışmalar dilerim.
  • 08-01-2011, 14:50:02
    #23
    Hocam programı kesinlikle alacağım msn adresinizi verirmisiniz ?
  • 08-01-2011, 14:54:15
    #24
    bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam programı kesinlikle alacağım msn adresinizi verirmisiniz ?
    Yolladım.
  • 08-01-2011, 18:32:57
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Dediğiniz gibi bloglara yorum eklemek gibi bir şey yapabilirseniz güzel olur
  • 08-01-2011, 22:15:38
    #26
    hocam tanıtım videosunu izledikten sonra bende almak istiyorum. Msn adresinizi konu linkiyle birlikte yollarmısız?
  • 08-01-2011, 22:28:03
    #27
    Bu tip programların r10'da reklamının yapılmasına ve pazarlanmasına izin verilmemeli , onlarca başlık hatırlıyorum içeriğim çalındı , çalınıyor ,benden önce indexlettiriyor tarzı . Emeği ile para kazananlara tamamen saygısızlık .