/Eskisehir merkezdeyim/100$ pronun islevine gore cok ucuz bir rakam.yani en azindan adsenseden bu rakamlari cok rahat kazaniyor olmaniz lazim bence.Ben r10 uyeleri faydalansin diye fiyati ole dusunuyorum. yabancilara bu fiyatin 2-3 kati fiyatla saticaz.Video cekince daha net olur.Herkez alicak diye bir kaide yok o zaman bir anlami kalmaz zaten.Program icin baska onerileriniz varsa lutfen yazin.