pr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat olarak ne düşünüyorsunuz acaba ?

Şu anda 100 dolara kadar indik sadece R10 üyeleri yararlansın diye.Ama duruma göre bitince programın ne kadar iş gördüğünü video çekip gösterince baya bir artabilir.