merhaba arkadaşlar çok özenmiş oldğum ve benım için çok değerli olan sitem filitreye girdi ve neden girdiğimi çözemiyorum bir seocu rkadaş siteme bakıp neden girdiğimi söyleyebilirmi ?
içerik kopya idi ancak etiketler başlıklar tamamen özgün dü içerikte bazen değişiklik yapıyordum ama hepsinde değil her 5 içerikte 2sinde filan
acaba etiketten dolayı girmiş isem ne yapmam gerekiyor etiketleri komple silmemmi gerek ? o zaman indexim gider hit gelmez filitreden farkı olmaz diye düşünüyorum
Filitreye Neden Girdim ?
16
●1.065
- 29-08-2010, 01:34:40Üyeliği durdurulduyok adamım biz yine iyi olalım kötü olan çekemeyen onlar olsun yenısını acarız ne yanı çokmu zorMataHari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 02:14:28Üyeliği durdurulduspam site olarak şikayet etmiş olabilir açıkcası bende fazla etiket kullandım sanırım onun zararını görüdmif3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
