merhaba arkadaşlar çok özenmiş oldğum ve benım için çok değerli olan sitem filitreye girdi ve neden girdiğimi çözemiyorum bir seocu rkadaş siteme bakıp neden girdiğimi söyleyebilirmi ?
içerik kopya idi ancak etiketler başlıklar tamamen özgün dü içerikte bazen değişiklik yapıyordum ama hepsinde değil her 5 içerikte 2sinde filan
acaba etiketten dolayı girmiş isem ne yapmam gerekiyor etiketleri komple silmemmi gerek ? o zaman indexim gider hit gelmez filitreden farkı olmaz diye düşünüyorum