if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakımdan soruyorum, adsense olsa anlıycam şikayet olayın da, filitre için nereye şikayetcek

Edit: Site ile ilgili pm attım.
spam site olarak şikayet etmiş olabilir açıkcası bende fazla etiket kullandım sanırım onun zararını görüdm