Konu
Filitreye Neden Girdim ?
29-08-2010, 01:44:49
#8
if3Lc
Merakımdan soruyorum, adsense olsa anlıycam şikayet olayın da, filitre için nereye şikayetcek
Edit: Site ile ilgili pm attım.