Aslında herkes doğru söylüyor.
Bence url nin ne şekilde yazıldığı önemli değil. Önemli olan anahtar kelimelerin url de geçmesi.
Sonunda .php yerine .html olması bence o sayfayı önlere çıkarmaz. Eğer çıkma olursa bu google'ın ayrımcılığını gösterir.
Yinede google'ın ne yapacağı belli olmaz. Her yolu test etmek lazım.
Ayrıca google çalışanı bir açıklama yapıyorsa onun doğruluk payı yüksektir. Sadece çalışanın nereye getirmek istediğini doğru kavramalıyız.
rob33n arkadaşım google çalışanının ne demek istediğini çok iyi anlamış ve ona katılıyorum.
Alıntı