Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kesinlikle PcMaker'a katılıyorum. Benimde anlatmak istediğim buydu aslında.
İşte olay sadece içerikte bitiyor. Urlrewrite olayı direk olarak kullanıcı dostu. Akılda kalması ve daha kısa url yapması güzel bencede. Buna kimsenin itirazı ve lafı olamaz.
Bunda herkes hem fikir. Ama bana göre urlrewrite yapılan sitelerin ek bir artısı yok.