url rewrite bence kullanıcı dostu. ama aramalardaki etkisi büyük.

mesela şunu düşünün: chrome da direk diyelimki bir siteye girdiniz ve site ismini unuttunuz.

ama içeriğini hatırlıyorsunuz. içeriği adres çubuğuna yazdığınızda hemen chrome tamamlıyor. burdan kullanıcı dostu.

aramalar da da bold olarak gösteriyor url yi ve akılda kalmasını sağlıyor.

ama google çalışanının dediği söze kötü yaklaşmamak gerekiyor.

işim gereği www.asp.net ve www.msdn.com da devamlı makale vs okurum.

ama hep querystring kullanmışlar.

misal:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ee702802.aspx

linke bak

şöyle olsa kötü olmazdı.

http://msdn.microsoft.com/en-us/libr...line-services/
yada
http://msdn.microsoft.com/en-us/libr.../category.aspx gibi

ama google da .net online services diye aratınca binlerce sonuç arasından google ilk sırada msdn i veriyor.

rewrite seonun sadece bir kısmı okuduğum ve öğrendiğim kadarıyla. yanlışım varsa düzeltin ama birçok kişi seo yu url rewrite diyip geçiyor.

seoda domain yaşı, sayfa içeriği, url vs vs bir çok bölüm oluşuyor.