• 09-03-2013, 16:38:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    peki eski rep db sinin yuklenme ihtimali nedir
  • 09-03-2013, 16:39:55
    #20
    Ben de yaptım, o kadar bize yardımı dokundu r10.net'in.
  • 09-03-2013, 16:54:06
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010 senesinde rep vardı, üsteki ve alttaki yorumlari çok dikkatli okurmusun.

    R10 eskiden de vardı şimdi de var.

    Ögrencide burdan 3 kuruş kazanıyor normal bir vatandaşta burdan ekmek yiyor.
    ha bu arada dün bu ¨gun demissin bu benim ikinci rumuzum taaaa o eski zamanlardada vardim 2008 den beride bu rumuzla varim haksizlik sebebi ile eski rumuzum banlanmisti sirf ozaman bir modla ayni kelimede onu gectigim icin neyse sonuc olarak eski zamanlarinida biliyorum yeni zamanlarinida itiraderim 79 80 di 49 bir kisiye bile mesaj atmadim rep puanim 10k lardaydi kaldirrildi normal gordum karar yonetimin lakin ogunden bugune kimse aktif paylasimda bulunmuyor surekli ticaret oluyor . o ogrenci dedigin kesim ise 5 kurus parasi ile hic birsey yapamiyor eziliyor veya son kurusunuda kaybediyor ucretsiz paylasim olucakki forum forum olsun insanlar ucret harcamadan para kazana bilsin pr3 link uc ay 100 tl ye satardim baksana simdi kac 5tl 10tl ye pr6 satiliyor
    bu cevabindan mantikli yada mantiksiz birsey anlamadim ama sende sunu anlamalisin bazi seyle farkliliklari ortadan kaldirirsan herkes esit olur herkes esit oldugu yerde kimse kimseye babasinin hayrina birsey yapmaz direkt olarak 50 tl den baslar olay sadece ticaret olur.Forum Paylasimdir En cok Paylasim yapanin rep puani yukselir oyle bi hale gelirki gucu arttikca tek 1 - rep ile -100 + ile +100 artirir peki ben x kisiyim bu guce sahibim diger arkadaslarda bu guce sahip olmak istiyor ve bana karsiliksiz yardim ediyor bence o butonu kullaniyorum bu bir dongudur.

    Böl Parcala Yönet sistemide buna benzer ve dunya tarihi ve gelecegi bu yontem uzerinde donmekdedir bunu yapa bilene

    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem öyle tekrar aktif ediyorum
    eski db nin yuklenme ihtimali varmidir tesekkurler bu arada rep sistemini aktif ettiginiz icin
  • 09-04-2013, 11:06:19
    #22
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    2 adet farklı üyelik ve ip'lerle bende yaptım, yükselsin r10.netimiz.
  • 09-04-2013, 11:34:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Burda barınan biri bakın ne yazmış ; Hiç bir halta yaramaz. daha kendi yedeklerine sahip çıkamayan bir site. databaseleri gitti. nasıl bir kendine güvense yedekte almıyorlarmış hiç. Ayrıca orada adminlik alıp milleti dolandıranların sayısının fazlalığınıda zaten forumdaki konulardan görebilirsiniz. birde seçiciyiz ayağına üyeliği açıp kapatıyorlar. nerde işe yaramaz üç kağıtçı var çoğu doluşmuş. üyelerin büyük çoğunluğu yaramaz.

    Madem bura böyle ve beğenmiyorsun git arkadaş Maalesef böyleleri de var...
  • 09-04-2013, 12:17:47
    #24
    Nankörlere inat Bir Yorumda Ben Yaptım.

    ilk Defa Alexa yorumu Yaptım Çok Heyecanlıymış Tavsiye Ederim
  • 03-06-2013, 23:43:05
    #25
    yaptik iyiliğimizi attik alexa denizine
  • 10-06-2013, 11:57:35
    #26
    Misafir
    ilgili arkadaşlara teşekkürler
    • bLaCkReaLiSt
    bLaCkReaLiSt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-05-2014, 14:39:07
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.alexa.com/siteinfo/r10.net

    hergün girilse gene yeterlidir.(yukardaki linke)

    bugunlerde bana kalmamış, ama düşüş olduğu için acıyorum konuyu.


    http://www.alexa.com/write/review/r10.net r10'a yorum yapmanıza yardımcı olabilicek buton.

    Hocam bnde niye bole