http://www.alexa.com/siteinfo/r10.net
hergün girilse gene yeterlidir.(yukardaki linke)
bugunlerde bana kalmamış, ama düşüş olduğu için acıyorum konuyu.
http://www.alexa.com/write/review/r10.net r10'a yorum yapmanıza yardımcı olabilicek buton.
R10.NET e yorum yapalım !
29
●8.008
- 25-07-2010, 20:21:51Misafir
- 25-07-2010, 20:37:12Misafiruzun lafın kısasıutkuts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...0halik%20bilir - 30-07-2010, 09:30:13
Düşüş olsa nolur 1. sırada olsa nolur.