Konu
R10.NET e yorum yapalım !
25-07-2010, 20:37:12
#3
bLaCkReaLiSt
Misafir
utkuts adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Düşüş olsa nolur 1. sırada olsa nolur.
uzun lafın kısası
iyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...0halik%20bilir