Burda barınan biri bakın ne yazmış ; Hiç bir halta yaramaz. daha kendi yedeklerine sahip çıkamayan bir site. databaseleri gitti. nasıl bir kendine güvense yedekte almıyorlarmış hiç. Ayrıca orada adminlik alıp milleti dolandıranların sayısının fazlalığınıda zaten forumdaki konulardan görebilirsiniz. birde seçiciyiz ayağına üyeliği açıp kapatıyorlar. nerde işe yaramaz üç kağıtçı var çoğu doluşmuş. üyelerin büyük çoğunluğu yaramaz.
Madem bura böyle ve beğenmiyorsun git arkadaş

Maalesef böyleleri de var...