bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.alexa.com/siteinfo/r10.net

hergün girilse gene yeterlidir.(yukardaki linke)

bugunlerde bana kalmamış, ama düşüş olduğu için acıyorum konuyu.


http://www.alexa.com/write/review/r10.net r10'a yorum yapmanıza yardımcı olabilicek buton.

Hocam bnde niye bole