İpucu: Çok Güzel Bir Fikir!
51
●3.142
- 14-06-2010, 02:14:49Üyeliği durdurulduşimdi uyandım ben tamamLcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2010, 02:24:53Yav arkadaşlar, anlamadığım bir nokta var sadece.
Arkadaşın yaşı küçük diye neden dışalama ihtiyacı duyuyorsunuz ?
Arkadaşa ; gerekli ve doğru bilgileri vererek doğrulara teşvik etmek yerine neden - rep gibi çocukca hareketler sergiliyorsunuz ?
Yıkıcı değil, yapıcı olmayı deneyin az. - 14-06-2010, 03:02:03HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende karşıyım buna.Ama arkadşın yanlışı böyle konular ve sitesine hit çekmek için açtığı diğer konular oldu.Tamam hit çekecek hakkı ama altına güzelce kaynak burası diyerekten yapabilirdi kimsede birşey demezdi.Diğer olay mesela bu konu bence kardeşime önerim konu açmadan önce r10da araştırması ve daha açıklayıcı konu açması. - 14-06-2010, 07:26:35ehuehueuhe 2 litre içsin bunun göğüsleri slikon :P hava yapıyor milletetailung adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2010, 07:32:08Devir sultan Mahmut devri, Yeniçerilerin son demleri.
Nâdiren camiye giden yeniçeri askeri, o gün Cuma namazı kılmak için Sultan Ahmet Camiine girmiş. Biraz erken gidip vaazı da dinlemek istemiş, vaizin kürsüsünün tam karşısına oturmuş, huşu içinde hocayı dinliyor.
Vaiz efendi bir meseleyi anlatırken sözü Hz. İsa’nın ölümüne getirmiş ve:
- “Velhâsıl sevgili cemaat,: Yahudiler Hz. İsa’yı çarmıha gererek o şekilde öldürdüler" diyerek söze devam ederken, bizim yeniçeri birden yerinden fırlamış, camiden bir hışımla çıkmış, şekercilik yapan, daha öncesinden tanıdığı Yahudi dükkân sahibini dükkandan çıkarmış, yolun ortasına yatırmış, kesecek...
Etraftan yetişenler müdahale etmişler:
- Ne yapıyorsun yiğidim?
- Öldüreceğim bu Yahudi’yi.
- Niye, suçu ne ki?.
- Bunlar Hz. İsa’yı öldürmüşler, onun için.
- İyi de, o dediğin mesele bundan 1800 sene önce olmuş.
- Olsun, ben yeni duydum, öldüreceğim...