• 14-06-2010, 02:14:02
    #37
    Çocuğu - (eksi) repe boğmuşsunuz
  • 14-06-2010, 02:14:49
    #38
    Üyeliği durduruldu
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız çocuğun nicki Kendimin değil Kendimin
    şimdi uyandım ben tamam
  • 14-06-2010, 02:24:53
    #39
    Yav arkadaşlar, anlamadığım bir nokta var sadece.
    Arkadaşın yaşı küçük diye neden dışalama ihtiyacı duyuyorsunuz ?
    Arkadaşa ; gerekli ve doğru bilgileri vererek doğrulara teşvik etmek yerine neden - rep gibi çocukca hareketler sergiliyorsunuz ?
    Yıkıcı değil, yapıcı olmayı deneyin az.
  • 14-06-2010, 03:02:03
    #40
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav arkadaşlar, anlamadığım bir nokta var sadece.
    Arkadaşın yaşı küçük diye neden dışalama ihtiyacı duyuyorsunuz ?
    Arkadaşa ; gerekli ve doğru bilgileri vererek doğrulara teşvik etmek yerine neden - rep gibi çocukca hareketler sergiliyorsunuz ?
    Yıkıcı değil, yapıcı olmayı deneyin az.

    bende karşıyım buna.Ama arkadşın yanlışı böyle konular ve sitesine hit çekmek için açtığı diğer konular oldu.Tamam hit çekecek hakkı ama altına güzelce kaynak burası diyerekten yapabilirdi kimsede birşey demezdi.Diğer olay mesela bu konu bence kardeşime önerim konu açmadan önce r10da araştırması ve daha açıklayıcı konu açması.
  • 14-06-2010, 06:23:18
    #41
    Bundan bir şey anlamadım ama bu benim cahilliğim. acaba ne bu
  • 14-06-2010, 07:20:53
    #42
    sabah sabah hiç güleceğim yoktu yorumları okuyunca yarıldım gülmekten allah razı olsun.
    konu maxi geyiğe dönmüş.
  • 14-06-2010, 07:26:35
    #43
    tailung adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle deme bütün gördüğün bodyciler süt hastasıdır

    http://www.bigfitnesspro.com/images/body_building.jpg

    bu adam yatmadan önce 1 litre sütü rahat diker bebeye benzer bi hali varmı
    ehuehueuhe 2 litre içsin bunun göğüsleri slikon :P hava yapıyor millete
  • 14-06-2010, 07:32:08
    #44
    Devir sultan Mahmut devri, Yeniçerilerin son demleri.

    Nâdiren camiye giden yeniçeri askeri, o gün Cuma namazı kılmak için Sultan Ahmet Camiine girmiş. Biraz erken gidip vaazı da dinlemek istemiş, vaizin kürsüsünün tam karşısına oturmuş, huşu içinde hocayı dinliyor.

    Vaiz efendi bir meseleyi anlatırken sözü Hz. İsa’nın ölümüne getirmiş ve:
    - “Velhâsıl sevgili cemaat,: Yahudiler Hz. İsa’yı çarmıha gererek o şekilde öldürdüler" diyerek söze devam ederken, bizim yeniçeri birden yerinden fırlamış, camiden bir hışımla çıkmış, şekercilik yapan, daha öncesinden tanıdığı Yahudi dükkân sahibini dükkandan çıkarmış, yolun ortasına yatırmış, kesecek...

    Etraftan yetişenler müdahale etmişler:
    - Ne yapıyorsun yiğidim?
    - Öldüreceğim bu Yahudi’yi.
    - Niye, suçu ne ki?.
    - Bunlar Hz. İsa’yı öldürmüşler, onun için.
    - İyi de, o dediğin mesele bundan 1800 sene önce olmuş.
    - Olsun, ben yeni duydum, öldüreceğim...
  • 14-06-2010, 07:35:45
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabahın köründe çok güldüm nöbet çıkışı iyi geldi bu konu