Yav arkadaşlar, anlamadığım bir nokta var sadece.
Arkadaşın yaşı küçük diye neden dışalama ihtiyacı duyuyorsunuz ?
Arkadaşa ; gerekli ve doğru bilgileri vererek doğrulara teşvik etmek yerine neden - rep gibi çocukca hareketler sergiliyorsunuz ?
Yıkıcı değil, yapıcı olmayı deneyin az.