• 14-06-2010, 07:40:43
    #46
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan bir şey anlamadım ama bu benim cahilliğim. acaba ne bu
    Şekil 4-6 bulundu
  • 14-06-2010, 20:13:43
    #47
    Gerçekten çok güzel bir fikirmiş. Hele şekil 4-6'yı gördüğüm çok iyi oldu
  • 21-06-2010, 04:24:17
    #48
    Kendimin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zuhahah en azından senden fazla bilgisayardan anladığım belli. Bir sertifikan bile yoktur ki r10'dakilerin çoğuda böyle bazı arkadaşlar hariç!
    Sertifikan var mı da birini böyle aşalayıcı nitelikte küçümsüyorsun ?

    Buyur Bir Hatırlatma:
    https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...cekecegim.html

    Bak ben senden 1 yaş büyüğüm ve bu bir problem değil yaşın ister 11 olsun ister 20. Bir konu açarken tam olarak olayı anlat. Anlaşılabilir olmasına dikkat et. Ayrıca forumu araştırmadan konu açma.

    Arkadaşlar şimdi sizin önünüzde söylüyorum ki bu php olsun html olsun bu tür bilgiler yaşa bağlı değil.

    Çevremde ne kadar çok insan var phpexplorer den script indirip bunları düzenleyip ben yaptım diyerek bunları para ile satabilecek kadar namussuz.

    Eğer yeni başlayan biri bu işe hevesle başlamışsa hevesini kırmayın. Önünde uzun bir yol var. Hevesi kırılmazsa onun o iş üzerinde daha çok çalışıp kendini geliştirmek için uğraşacak.

    Sen sen ol yaş ile dalgaları kafana takma
    Ama ağırlığını ortaya koy kendini küçük düşürecek mesajları bu foruma atma.
  • 21-06-2010, 05:31:04
    #49
    Üyeliği durduruldu
    @SystemCoder Beyler adam ezmiş dağılın ( inci )
  • 21-06-2010, 08:01:11
    #50
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan bir şey anlamadım ama bu benim cahilliğim. acaba ne bu
    şekil 4-6 süpermiş
  • 21-06-2010, 08:16:28
    #51
    kırmayın kimsenin hevesini :S
  • 21-06-2010, 10:21:07
    #52
    bymstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle zannediyorumki bu konuyla -rep rekoru sende olacak (: Hiçbirşey anlamadım
    :d:d:d