• 06-06-2010, 16:35:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bazı videolu anlatımlar yapmak istiyorum.
    Bunu yapmak için ubuntu'da hangi programı kullanmam gerekiyor.
  • 08-06-2010, 14:50:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hybercam kullanabilirsin . lisans , serial gibi seyler gerektirmeden rahatca ve kolay çekimler yapabilirsin
  • 08-06-2010, 14:57:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BB Flash Back Kullanıyorum ve sana öneririm uzantı değiştirme yapıp video üzerinde oynayabiliyorsun...
  • 08-06-2010, 17:23:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ahmetlksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BB Flash Back Kullanıyorum ve sana öneririm uzantı değiştirme yapıp video üzerinde oynayabiliyorsun...
    Evrenlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hybercam kullanabilirsin . lisans , serial gibi seyler gerektirmeden rahatca ve kolay çekimler yapabilirsin
    belirtmiştim linux ubuntu
  • 11-06-2010, 22:25:04
    #6
    CamStudio 2.0 > Ücretsiz
  • 12-06-2010, 11:14:37
    #7
    Screenflash ı tek geçerim