Yav arkadaşlar, anlamadığım bir nokta var sadece.
Arkadaşın yaşı küçük diye neden dışalama ihtiyacı duyuyorsunuz ?
Arkadaşa ; gerekli ve doğru bilgileri vererek doğrulara teşvik etmek yerine neden - rep gibi çocukca hareketler sergiliyorsunuz ?
Yıkıcı değil, yapıcı olmayı deneyin az.
bende karşıyım buna.Ama arkadşın yanlışı böyle konular ve sitesine hit çekmek için açtığı diğer konular oldu.Tamam hit çekecek hakkı ama altına güzelce kaynak burası diyerekten yapabilirdi kimsede birşey demezdi.Diğer olay mesela bu konu bence kardeşime önerim konu açmadan önce r10da araştırması ve daha açıklayıcı konu açması.