ebroker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
FLetcher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google "-"'yi boşluk olarak görmüyor,tamtersi boşluğu "+" olarak algılıyor.
Şimdi şu "-" olayına bir kodsal açıdan bakalım;
Alıntı
"-" li çok başarılı siteler var "-" kötü diye birşey denilmez.
e-cicek.com gibi bir sürü site var.
Yani "-" yi seo açısından soruyorsanız hiçbir zararı yok.
Ama insan gözüyle bakılırsa gerçekten kötü durabilir.
