• 30-05-2010, 11:57:15
    #19
    ebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google - yi boşluk olarak görmüyormu?
    daha faydalı olması gerekmiyormu mantıken. aramalar film izle şeklinde oluyor. arada boşluk olduğu için - olan domain bu şekilde algılanmazmı?
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tire kullanılan domainler her zaman kötüdür.

    oyunindir yerine oyun-indir alacağına
    oyunindirr.com falan gibi bir ÅŸey al
    İnsanları yanıltmayın e-cicek.com ,e-okul , e-devlet bunlar nedir ?

    Google "-"'yi boşluk olarak görmüyor,tamtersi boşluğu "+" olarak algılıyor.

    Şimdi şu "-" olayına bir kodsal açıdan bakalım;

    Alıntı
    Bakınız birisi normal koyduğum "-" birisi ise boşluk olan ve google'nin otomatik olarak doldurduğu "+" işareti.

    "-" li çok başarılı siteler var "-" kötü diye birşey denilmez.

    e-cicek.com gibi bir sürü site var.

    Yani "-" yi seo açısından soruyorsanız hiçbir zararı yok.

    Ama insan gözüyle bakılırsa gerçekten kötü durabilir.
  • 30-05-2010, 12:12:49
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları yanıltmayın e-cicek.com ,e-okul , e-devlet bunlar nedir ?

    Google "-"'yi boşluk olarak görmüyor,tamtersi boşluğu "+" olarak algılıyor.

    Şimdi şu "-" olayına bir kodsal açıdan bakalım;

    Bakınız birisi normal koyduğum "-" birisi ise boşluk olan ve google'nin otomatik olarak doldurduğu "+" işareti.

    "-" li çok başarılı siteler var "-" kötü diye birşey denilmez.

    e-cicek.com gibi bir sürü site var.

    Yani "-" yi seo açısından soruyorsanız hiçbir zararı yok.

    Ama insan gözüyle bakılırsa gerçekten kötü durabilir.
    önemli olan içerik, ona bakarsanız .com harici domain almayacağım diye .com dolu olunca başka anlamsız .com domain alanlar oluyor. Bende mesela .in uzantılı jenerik domainler var. Önemli olan ilgilenmek.