ebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google - yi boşluk olarak görmüyormu?
daha faydalı olması gerekmiyormu mantıken. aramalar film izle şeklinde oluyor. arada boşluk olduğu için - olan domain bu şekilde algılanmazmı?
FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tire kullanılan domainler her zaman kötüdür.

oyunindir yerine oyun-indir alacağına
oyunindirr.com falan gibi bir şey al
İnsanları yanıltmayın e-cicek.com ,e-okul , e-devlet bunlar nedir ?

Google "-"'yi boşluk olarak görmüyor,tamtersi boşluğu "+" olarak algılıyor.

Şimdi şu "-" olayına bir kodsal açıdan bakalım;

Alıntı
Bakınız birisi normal koyduğum "-" birisi ise boşluk olan ve google'nin otomatik olarak doldurduğu "+" işareti.

"-" li çok başarılı siteler var "-" kötü diye birşey denilmez.

e-cicek.com gibi bir sürü site var.

Yani "-" yi seo açısından soruyorsanız hiçbir zararı yok.

Ama insan gözüyle bakılırsa gerçekten kötü durabilir.