İnsanları yanıltmayın e-cicek.com ,e-okul , e-devlet bunlar nedir ?
Google "-"'yi boşluk olarak görmüyor,tamtersi boşluğu "+" olarak algılıyor.
Şimdi şu "-" olayına bir kodsal açıdan bakalım;
Bakınız birisi normal koyduğum "-" birisi ise boşluk olan ve google'nin otomatik olarak doldurduğu "+" işareti.
"-" li çok başarılı siteler var "-" kötü diye birşey denilmez.
e-cicek.com gibi bir sürü site var.
Yani "-" yi seo açısından soruyorsanız hiçbir zararı yok.
Ama insan gözüyle bakılırsa gerçekten kötü durabilir.
önemli olan içerik, ona bakarsanız .com harici domain almayacağım diye .com dolu olunca başka anlamsız .com domain alanlar oluyor. Bende mesela .in uzantılı jenerik domainler var. Önemli olan ilgilenmek.
